Les Cases Riera són un conjunt d’edificis, d’estil historicista, situats al carrer Bisbe Pare Fita, 24-26, al centre urbà d’Arenys de Mar, a la comarca del Maresme.
Aquest edifici està format per dues cases dissenyades per l’arquitecte Joan Bruguera Roget entre el 1911 i el 1929. El disseny d’aquest edifici, d’estil historicista, està inspirat en l’antic art gòtic català.
Les portes d’entrada, d’aquestes dues cases, són fetes amb arc de mig punt i dues columnetes exemptes. Al primer pis, hi ha un balcó, a cada casa, amb dues obertures. Cada una d’aquestes obertures tenen uns guardapols esculpits.
Al segon pis, hi ha unes golfes amb porxos de columnetes i arquets de mig punt.
D’aquest edifici, també en podem destacar el ferro forjat de les baranes dels balcons, i de les reixes de les finestres de la planta baixa.